ZhuRak

ZhuRak
 
هر هفته یک کلیپ

javahermarket



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ZhuRak و آدرس meysamweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
مایکل جوردن
یک توپ بسکتبال تو دست من تقریباً 19 دلار میارزه.
یک توپ بسکتبال تو دست مایکل جوردن تقریباً 33 میلیون دلار می ارزه.
بستگی داره تو دست کی باشه.
-----------------------------------------------------------------------------------
راجر کلمن
یک توپ بیس بال تو دست من شاید 6 دلار بیارزه.
یک توپ بیس بال تو دست راجر کلمن 4.75 میلیون دلار می ارزه.
بستگی داره تو دست کی باشه.
-----------------------------------------------------------------------------------
آندره آقاسی
یک راکت تنیس تو دست من بدون استفاده است.
یک راکت تنیس تو دست آندره آقاسی میلیونها می ارزه.
بستگی داره تو دست کی باشه.
-----------------------------------------------------------------------------------
موسی
یک عصا تو دست من می تونه یه سگ هار رو دور کنه.
یک عصا تو دست موسی دریای بزرگ رو می شکافه.
بستگی داره تو دست کی باشه.
-----------------------------------------------------------------------------------
داوود
یک تیرکمون تو دست من یک اسباب بازی بچگانه است.
یک تیرکمون تو دست داوود یک اسلحه قدرتمنده.
بستگی داره تو دست کی باشه.
-----------------------------------------------------------------------------------
عیسی
دوتا ماهی و پنج تیکه نون تو دست من دوتا ساندویچ ماهی میشه.
دوتا ماهی و پنج تیکه نون تو دستای عیسی هزاران نفر رو سیر میکنه.
بستگی داره تو دست کی باشه.
-----------------------------------------------------------------------------------
همونطور که می بینی، بستگی داره تو دست کی باشه.
پس دلواپسی ها، نگرانی ها، ترس ها، امیدها، رویاها، خانواده ها و نزدیکانت رو به دستان خدا بسپار چون...
بستگی داره تو دست کی باشه.
-----------------------------------------------------------------------------------
این پیام تو دستای توست.
باهاش چی کار می کنی؟
بستگی داره تو دستای کی باشه!
لبخند بزن، روز خوبی داشته باشی!


[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:, ] [ 1:27 ] [ میثم پناهی ]

موبایل وب چیست؟

”موبایل وب” مبحثی هست که در دنیای امروز به آن توجه فوق العاده زیادی می شود و در کشورهای در حال توسعه سرمایه گذاری های فراوانی چه در بخش خصوصی و چه دولتی در این زمینه در حال انجام هست و شرکت های بزرگ دنیا نظیر گوگل، نوکیا، اینتل، سامسونگ، مایکروسافت، یاهو، HP و … سرمایه گذاری های فوق العاده زیادی را روی این بخش کرده اند.

شاید بشه گفت در یک سال اخیر جذاب ترین خبرهای آی تی در زمینه موبایل بوده، دنیایی که با آمدن گوشی اپل آیفون تحولی در آن رخ داد و پس از آن به شکلی فوق العاده سریع در حال پیشرفت است.

ما قصد داریم در یک سری مطالب نگاهی داشته باشیم به وب در موبایل، بازار آن، آینده آن و نگاهی هم به بازار داخل ایران و دنیا. امیدواریم که مورد توجه علاقه مندان مخصوص به خود قرار بگیره.

آمار و ارقامی در همین زمینه

  • در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ دستگاه موبایل در بازار وجود دارد
  • حدود ۳۰ مرورگر وب برای موبایل وجود دارد (البته اگر بخواهیم نسخه های مختلف رو هم حساب کنیم بیش از ۳۰۰ مورد می شود)
  • تا سال ۲۰۱۰ بیش از یک میلیارد و هشتصد میلیون ارتباط اینترنتی وجود داشته (حدود ۲۶% جمعیت کل جهان)
  • تا سال ۲۰۱۰ بیش از چهار میلیارد و ششصد میلیون نفر دارای گوشی موبایل بودند (حدود ۶۸% جمعیت کل جهان)

خب! همین چند تا نکته می تونه به ما نشون بده که موبایل چه بازار بزرگ و رویایی هست اما از یک طرف شاهد این هستیم که مرورگر اینترنتی اپرا مینی (که یک نرم افزار برای مشاهده صفحات وب بصورت سریعتر و بهتر هست) تا چندی پیش حدود ۶۰ میلیون بار دانلود شده و این یعنی از اون مقدار تنها ۶۰ میلیون نفر در حالت خوشبینانه سعی در بهبود استفاده وب بر روی موبایل داشته اند. البته این رو هم باید در نظر داشت که موبایل ها معمولا دارای یک مرورگر پیشفرض نیز هستند!

زیاد هم نا امید نشوید! چرا که اپرا چندی پیش همین نرم افزار را بر روی فروشگاه AppStore اپل قرارداد و در روز اول بیش از یک میلیون بار توسط کاربران دانلود شد.

تا چندی پیش تنها ۴% از کل مشاهده وب سایت ها در دنیا بوسیله موبایل ها بوده که این آمار به شدت در حال افزایش می باشد.

شاید جالب باشه که بدونید طبق تحقیقات انجام شده تا سال ۲۰۱۳، یعنی کمتر از ۳ سال دیگر بازار موبایل وب بزرگترین ابزار برای مشاهده صفحات وب خواهد شد.

مشکلات عمده موبایل وب

  • اندازه نمایشگر کوچک: ما در موبایل با اندازه های بسیار کوچکتری نسبت به کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها مواجه هستیم.
  • یک پنجره خاص: در کامپیوتر رومیزی ما می توانیم خیلی راحت چندین تب باز کرده و همزمان چندین کار را انجام دهیم. اما در موبایل به این سادگی نیست. البته با پیشرفت تکنولوژی و برنامه های جدید این مشکل در حال رفع شدن هست به خصوص در Smart Phone ها.
  • گشت و گذار بر روی صفحه: ما در موبایل چیزی به نام موس نداریم. دکمه های بالا، پایین، چپ، راست و … به ما این امکان را می دهند که روی صفحه مورد نظر گشت و گذار کنیم اما خب به اندازه موس خوشایند نیستند (در SmartPhone های جدید که بوسیله لمس کرده و حالت Multi Touch این مورد تا حد زیادی برطرف شده است).
  • پشتیبانی ضعیف از جاوا اسکریپت و کوکی ها: باز هم این مشکلات بیشتر در نسخه های قدیمی موبایل یافت می شود ولی با توجه به اینکه این موبایل ها بازار بزرگی از دنیای موبایل را تشکیل می دهند نمی توان به سادگی از آنها گذشت.
  • فایل های مالتی مدیا: در موبایل برای دیدن فایل هایی نظیر PDF، فلش، ویدئو و دیگر موارد با مشکلات مختلفی مواجه هستیم.
  • سرعت: بله، سرعت در وب موبایل فاکتور بسیار مهمی است. شبکه های موبایل از سرعت به مراتب پایین تری نسبت به شبکه های اینترنت خانگی برخوردار هستند. البته این موارد با آمدن شبکه هایی همچون ۳G و ۴G تقریبا حل شده است (البته در کشور ما بالاترین تکنولوژی های اینترنت موبایل محدود به تکنولوژی قدیم GPRS می شود).
  • هزینه: هزینه اینترنت بر روی موبایل گران است. در این زمینه حتی برنامه هایی مانند Opera با کم تر کردن حجم صفحه و تصاویر سعی در پایینتر آوردن هزینه نهایی و سریعتر لود شدن صفحه دارند).

در بالا تنها گوشه ای از مشکلات و محدودیت های وب بر روی موبایل را دیدیم.

[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:28 ] [ میثم پناهی ]

ATT00001

ترجمه متن زیبا و پر معنی فوق را به فارسی هم بخوانید:
 
ابتدا به شدت سعی داشتم تا دبیرستان را تمام کنم و دانشکده را شروع کنم، سپس به شدت سعی داشتم تا دانشگاه را تمام کرده و وارد بازار کار شوم، بعد تمام تلاشم این بود که ازدواج کنم و صاحب فرزند شوم، سپس تمام سعی و تلاشم را برای فرزندانم بکار بردم تا آنها را تا حد مناسبی پرورش دهم، سپس می تونستم به کار برگردم، اما برای بازنشستگی تلاش کردم، اما اکنون که در حال مرگ هستم، ناگهان فهمیده ام که فراموش کرده بودم زندگی کنم.

لطفا اجازه ندهید این اتفاق برای شما هم تکرار شود.

قدر دادن موقعیت فعلی خود باشید و از هر روز خود لذت ببرید.
 
برای به دست آوردن پول، سلامتی خود را از دست می دهیم سپس برای بازیابی مجدد سلامتی مان پول مان را از دست می دهیم گونه ای زندگی می کنیم که گویا هرگز نخواهیم مرد و گونه ای می میریم که گویا هرگز زندگی نکرده ایم.

 

[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:37 ] [ میثم پناهی ]

www.Iranvij.ir | گروه اینترنتی ايران ويج ‌

 ایسنا: فیلم «جدایی نادر از سیمین» ساخته اصغر فرهادی در ادامه اکران در کشورهای جهان از روز جمعه (۲۰ ژانویه) در سینماهای برزیل و کانادا اکران شد. 

 «جدایی نادر از سیمین» که هفته گذشته برنه جایزه بهترین فیلم خارجی از جوایز گلدن گلوب شد، از سوی آکادمی اسکار به عنوان یکی از ۹ نامزد اولیه جایزه اسکار ۲۰۱۲ برای بهترین فیلم خارجی انتخاب شده است. 

برنده‌ جایزه‌ خرس طلا و خرس نقره‌ای بهترین بازیگری از جشنواره‌ برلین طی هفته‌های گذشته برنده‌ چندین جایزه‌ جهانی از جمله بهترین فیلم خارجی سال از نگاه انجمن ملی منتقدین آمریکا و انجمن منتقدین فیلم نیویورک و جوایز فیلم مستقل بریتانیا شده و ماه گذشته در جوایز سالانه‌ آسیا ـ پاسیفیک بهترین فیلم سال ‌۲۰۱۱ شناخته شد. 

 «جدایی نادر از سیمین» که نامزد نهایی جایزه بافتا انگلستان نیز است، حضور گسترده‌ای در جشنواره‌های جهانی داشته و درحال حاضر در کشورهای بلژیک، فرانسه، تایلند، ترکیه، انگلیس، آلمان، هلند، مجارستان، سوئد، یونان، لهستان، اسپانیا، کره‌جنوبی، ایتالیا، آمریکا و دانمارک درحال نمایش است.

[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:32 ] [ میثم پناهی ]

تورنتو در کارنادا

عکس های هوایی از شهر های جهان (15 عکس)

 

  منهتن در نیویورک سی تی

عکس های هوایی از شهر های جهان (15 عکس)

 

پاریس

عکس های هوایی از شهر های جهان (15 عکس)  

ادامه مطلب
[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:26 ] [ میثم پناهی ]

برنامه گوگل ارث این امکان را به شما میدهد تا دنیا پیرامون خدا را از نگاهی دیگر مشاهده کنید امروز سعی کردیم زیبا ترین تصاویر از زمین را از نگاه گوگل ارث برای شما کاربران عزیز پرتال ایران ویج اماده کنیم .


‌

‌

‌



ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:59 ] [ میثم پناهی ]

این تونل قطار رویایی معروف به مسیر سبز، در اکراین واقع شده است.

[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:55 ] [ میثم پناهی ]


اگر چه اغلب پادشاهان، همراه با مقام، ثروت خود را نیز به ارث می برند، اما آنها نیز از گزند بحران مالی جهانی در امان نیستند و مانند ملت خود با تبعات این بحران دست به گریبان هستند. در فهرست جدید ثروتمندترین پادشاهان جهان که مجله ی تجاری فوربز آن را تهیه کرده، نسبت به فهرستی که سال گذشته تهیه شد، تغییرات محسوسی به چشم می خورد که ان را می توان ناشی از بحران اقتصادی دانست که از سال گذشته در جهان گسترش یافته است. ثروتمندترین پادشاهان در طول سال گذشته، در مجموع ،۲۲ میلیارد دلار از ثروت خود را از دست داده اند. در میان تمام پادشاهان جهان تنها پادشاه مراکش، سلطان محمد ششم، موفق شده در طول سال گذشته از تبعات بحران اقتصادی در امان بماند و به ثروت خود بیافزاید. او اکنون ۱ میلیارد دلار نسبت به سال گذشته ثروتمند تر شده و با یک پله صعود ،در مقام هفتم فهرست ثروتمندرین پادشاهان جهان قرار گرفته است.

امارت امیر نشین دبی بیش از ۶۰ میلیارد دلار برای ساخت جزایر مصنوعی سه گانه نخلی که انها را ” هشتمین عجایب جهان” نیز می نامند هزینه کرد و توانست خریداران زیادی را از براد پیت و آنجلینا جولی تا دیوید و ویکتوریا بکام به سمت خلیج فارس جذب کند. اما اکنون رکود بازار مسکن در جزایر نخلی وکاهش ساخت و ساز در ان – ناشی از بحران مالی جهانی- به این امارت ضررهای بسیاری وارد کرده است.

در نتیجه ثروت امیر دبی، محمد بن راشد آل مکتوم، در سال گذشته،۶ میلیارد دلار کاهش یافته و این امر موجب شده تا او به مقام پنجم ثروتمندترین پادشاه نزول کند. همسایه او نیز، امیر ابوظبی ،در وضعیت چندان خوبی قرار ندارد. سقوط بهای نفت موجب شده تا ثروت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان ۵ میلیارد دلار کاهش یابد و او در فهرست مجله ی فوربز، از مقام دوم به مقام سوم سقوط کند.

بهومیبول آدولیادج، پادشاه ویتنام که امسال نیز در صدر ثروتمند‌ترین پادشاهان دنیا قرار گرفته است، ثروتی به ارزش ۳۰ میلیارد دلار دارد که به دلیل رکود بازار مسکن ، افت بازار سرمایه و تنش ها سیاسی در این کشور ، نسبت سه سال گذشته ۵ میلیارد کاهش یافته است.

هانس آدام دوم، پادشاه لیختن اشتاین با ۳٫۵ میلیارد دلار ثروت همچنان در مقام ششم قرار دارد و نسبت به سال گذشته ۱٫۵ میلیارد دلار از ثروت خود را به دلیل مشکلات مالی موجود در کشورش از دست داده است. شاهزاده آلبرت دوم از موناکو با ثروتی به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار در مقام نهم قرار دارد. ثروت او نیز به دلیل رکود بازار مسکن و کاهش بهای آثار هنری و صنایع دستی، نسبت به سال گذشته ۶۰۰ میلیون دلار کاهش داشته است.

ثروت عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان ، در طول سال گذشته به دلیل شرایط بد اقتصادی ۴ میلیارد دلار کاهش یافته و امسال با یک پله سقوط در رده ی چهارمین پادشاه ثروتمند جهان قرار گرفته است. او با وجود مشکلات مالی عدیده در کشورش، یک مراسم شاهانه برای رئیس جمهور آمریکا برگذار و بالاترین نشان افتخار عربستان که یک مدال طلا ست را به او اهدا کرد.

شاهزاده بئاتریس ویلهلمینا آرمگارد از هلند که نسبت به سال گذشته ۱۰۰ میلیون دلار از ثروت خود را از دست داده است در مقام چهار دهم قرار گرفته است. گفتنی است که پادشاهان دیگری که نامشان در فهرست ۱۵ نفره فوربز ذکر شده، تغییری چشمگیری در دارایی آنها ایجاد نشده است. فهرست کامل فوربز به این شرح است:

۱- پادشاه تایلند با دارایی حدود ۳۰ میلیارد دلار

ثروتمندترین پادشاهان جهان + عکس

۲- سلطان حاج حسن البولکیا پادشاه برونئی با ۲۰ میلیارد دلار ثروت

ثروتمندترین پادشاهان جهان + عکس


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:43 ] [ میثم پناهی ]
www.taknaz.ir - دختر بودن یعنی + طنز


دختر بودن یعنی تمام عمر پای آینه بودن!

دختر بودن یعنی پنکک زدن به جای صورت شستن!

دختر بودن یعنی كله قند و لی لی لی لی ...

دختر بودن یعنی پس این چایی چی شد؟؟!

دختر بودن یعنی الگوی خیاطی وسط مجله های درپیت!

......


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:41 ] [ میثم پناهی ]

۱۰ جمله پر کاربرد و خنده دار ایرانی ها ( طنز ) - www.taknaz.ir

 

1- هوی گوسفند چه خبرته؟!؟!گوسفند در اصل به موجودی پشمالو و بی نزاکت گفته می شود که اندک زمانی است پایش را در شهر گزارده (همون دهاتی) ولی ما امروزه به رانندگانی که چراغ قرمز را رد می کنند، رانندگانی که به محض سبز شدن چراغ و جهت یادآوری خاطره حنابندان مادر بزرگشان بوق های ممتد می زنند، عابرانی که از وسط اتوبان رد می شوند و یا صف اتوبوس را رعایت نمی کنند، بازیکنان تیم ملی فوتبال وقتی موقعیتی را خراب می کنند و کسانی که موقع راه رفتن پای دیگران را لگد می کنند می گوییم: هوی گوسفند چه خبرته؟!؟!

 ۲-از همه پسرها متنفرماز آنجایی که تب پیدا کردن بوی فرند در بین دوشیزگان دبیرستانی بسیار رواج پیدا کرده و یک جورایی از نان شب هم برای این عزیزان واجب تر است و از آنجایی که این نوگلان عمراً به پسر پایین تر از ۲۵ سال پا بدهند و از آنجایی که یک پسر ۲۵ ساله خیلی چیزها را می داند ولی یک دختر ۱۶-۱۷ ساله خیلی چیز ها را نمی داند پس طبیعی است که این وسط چه کسی باید گرگ شود و چه کسی قربانی….طبق آمار های گرفته شده ۹۹ درصد دختران دبیرستانی قبل از خوردن ۱۰۰ عدد قرص دیازپام و خودکشی این جمله را بیان می کنند: از همه پسر ها متنفرم!

..............


ادامه مطلب
[ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:29 ] [ میثم پناهی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی....نترس گردوی کوچک!آنچه سیاه میشود روی تو نیست،دست آنهاست!
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 37557
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


نرخ ارز
بک لینک طراحی سایت
Online User
Up Page
کد پرش به بالاي صفحه وب

javahermarket