ZhuRak

ZhuRak
 
هر هفته یک کلیپ

javahermarket



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ZhuRak و آدرس meysamweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پویول: تا لحظه آخر برای قهرمانی لالیگا تلاش می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان بارسلونا گفت: خیال هواداران راحت باشد چون بارسلونا برای قهرمانی تا آخرین دقیقه خواهند جنگید.

خبرگزاری فارس: پویول: تا لحظه آخر برای قهرمانی لالیگا تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اسپورت، کارلوس پویول که تیمش شنبه شب در هفته بیست ویکم لالیگا مقابل ویارئال بدون گل متوقف شد و فاصله خود را با رئال مادرید صدرنشین، ۷ امتیاز دید، گفت: هواداران مان ناراحت نباشند. بازیکنان بارسا مصمم هستند. ما تا آخرین لحظه لحظه برای کسب برد و رسیدن به مقام قهرمانی لالیگا تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ‌مقابل ویارئال بدشانس بودیم که گلی را ثبت نکردیم. امسال در لیگ چند بازی وجود داشته که مستحق گلزنی بودیم و باید برنده می شدیم که این اتفاق نیفتاد.

مدافع با تجربه اضافه کرد: مسلما تیم نسبت به این نتیجه واکنش خوبی نشان خواهد داد. ما بیشتر تلاش خواهیم کرد تا برنده شویم.

[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:18 ] [ میثم پناهی ]


ادعای روزنامه دیلی میل انگلیس

مورینیو برای کار در اولدترافورد نیاز به حمایت فرگوسن دارد

خبرگزاری فارس: یک نشریه معتبر انگلیس نوشت که سرمربی رئال مادرید برای تصدی پست سرمربیگری من‌یونایتد نیاز به حمایت فرگوسن دارد.

خبرگزاری فارس: مورینیو برای کار در اولدترافورد نیاز به حمایت فرگوسن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان چند هفته گذشته اخبار و گزارش‌های زیادی در مورد حضور خوزه مورینیو، مربی پرتغالی 2 سال گذشته کهکشانی‌های مادریدی در فوتبال انگلیس منتشر شده است. وی حتی خود در مصاحبه‌ای که ابتدای سال نو میلادی انجام گرفت، از تمایل زیادش برای بازگشت به فوتبال جزیره سخن گفت. یک روز قبل نیز روزنامه تایمز در گزارشی عنوان کرد با توجه به جو مخالفی که علیه وی در مادرید وجود دارد، خروج این مربی ۴۹ساله در پایان فصل جاری از رئال بسیار محتمل است.

در همین ارتباط روزنامه دیلی میل در شماره دوشنبه (امروز) خود گزارشی از حضور احتمالی این مربی به جای فرگوسن، مربی  ۷۰ ساله یونایتدی‌ها نزد شیاطین سرخ به چاپ رسانده است.

مطابق این مقاله «آقای خاص» کهکشانی‌ها مایل است در صورت بازگشت به انگلیس تنها با تیمی کاملا بزرگ و معتبر در ردیف منچستریونایتد همکاری کند. این نشریه می‌افزاید برای این منظور وی نیاز به حمایت‌های «فرگی» خواهد داشت تا بتواند جایگاه شغلی تازه‌ای در اولدترافورد کسب کند.

مورینیو در گذشته سابقه همکاری موفقیت‌آمیزی با تیم چلسی انگلیس داشته است.

[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:17 ] [ میثم پناهی ]

خبرگزاری فارس: باشگاه بارسلونا در نظر دارد پس از برگزاری اردوی 5 روزه در سنگاپور، امکان تأسیس آکادمی فوتبال در این کشور را بررسی کند.

خبرگزاری فارس: باشگاه بارسلونا درصدد تأسیس آکادمی فوتبال در سنگاپور

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، باشگاه بارسلونا که یک کمپ تمرینی در پرو، سه اردو در خاورمیانه و یک اردو نیز در هنگ‌کنگ و فوکوئوکای ژاپن برگزار کرد، در نظر دارد سال جاری دو اردوی دیگر نیز در جاکارتا برگزار کند.

باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا، که به عنوان بهترین باشگاه جهان در چند سال گذشته شناخته شده است، در حال بررسی برای امکان دایر کردن یک آکادمی فوتبال در سنگاپور است.

3 نفر از مربیان باشگاه در ماه مارس، در اردوی 5 روزه‌ای که ‌با هماهنگی با اسپورتینگ جونیورز در این کشور برگزار می‌شود، حاضر خواهند شد.

ژاوی مارسه، رئیس مدرسه فوتبال بارسلونا گفت: توسعه ارتباطات خارج از کشور برای جذب هواداران بیشتر و حمایت از باشگاه است و سنگاپور ساختار درست و محیط تجاری برای آکادمی فوتبال این باشگاه را دارد.

وی ادامه داد: مربیان و مردم اینجا ذهنیت‌های متفاوتی دارند، اینجا یک کشور مدرن و در حال توسعه است و من دوست دارم مدرسه دیگری برای بارسلونا در این کشور دایر کنم.

رئیس 37 ساله مدرسه فوتبال بارسلونا خاطرنشان کرد: عجله‌ای برای این کار ندارم، زیرا می‌خواهیم یک کار بسیار خوب برای آینده انجام دهیم. کسی چه می‌داند،اگر بازیکنان، مربیان و مردم در سنگاپور علاقمند باشند، می‌توانیم تابستن آینده شاهد چنین اتفاقی باشیم.

مارسه افزود: اما حتی اگر پول این کار را داشته باشیم، این کار آسانی نیست؛زیرا ما به مربیان، امکانات و مواد لازم برای این کار را نیاز داریم و گر همه اینها را داشته باشیم، چرا که نه؟

رئیس مدرسیه فوتبال بارسلونا گفت: وقتی وارد کشور جدیدی می‌شویم، کارها را قدم به قدم انجام می‌دهیم.

هدف باشگاه و اسپورتینگ جونیورز  ترکیبی از 144 پسر و دختر زیر 14 سال در یک اردوی 5 روزه از 12 تا 16 مارس است و این کار 495 دلار برای هر فرد هزینه دارد.

بارسلونا 3 نفر از مربیان خود را برای تمرین دادن در این اردو اعزام خواهد کرد و 6 مربی محلی برای کمک به آنها انتخاب خواهد کرد.

 

 

[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:13 ] [ میثم پناهی ]

محمد رویانیان تغییراتی جدید را در لوگوی باشگاه پرسپولیس ایجاد کرد.

به گزارش سه نسل، محمد رویانیان روز گذشته از تغییرات در لوگوی تیم و استفاده از سپر در لوگوی باشگاه پرسپولیس خبر داد. لوگوی قدیمی تیم بر گرفته از سرستون های تخت جمشید بود که در زمان مدیریت های پیشین تیم استفاده می شد.لوگویی که هنوز هم در صفحه اصلی سایت پرسپولیس دیده می شود.

لوگوی جدید پرسپولیس از لیورپول الهام گرفته؟ + تصاویر

این لوگو الهام گرفته از سرستون های تخت جمشید است که یک کاپ قهرمانی فوتبال روی ستون اصلی قرار گرفته است.

لوگوی جدید پرسپولیس از لیورپول الهام گرفته؟ + تصاویر

اما باشگاه پرسپولیس به گفته رویانیان در ادامه تغییراتش در باشگاه ، غیر از تغییرات ساختاری تصمیم گرفته تا تغییراتی را هم در لوگوی باشگاه ایجاد کند.

سردار که از زمان آمدن به این تیم سعی کرده نشان دهد فصلی جدید را برای تاریخ باشگاه آغاز کرده به این نتیجه رسیده با تغییراتی جزئی در لوگوی باشگاه می تواند نشانی جدید برای این تیم بسازد و استفاده از سپر که نمادی رزمی است ، در دستور کار طراحان باشگاه قرار گرفته. تغییری که به نظر می رسد حاصلش لوگویی است که در سایت باشگاه برای بازی این تیم با نفت آبادان قرار گرفته است.

لوگوی جدید پرسپولیس از لیورپول الهام گرفته؟ + تصاویر

سپری که سایت باشگاه را کمی شبیه به باشگاه های معروف انگلیسی می کند. باشگاه هایی مثل آرسنال که به توپچی ها معروف است و آرم توپ باشگاه شان در میان سپر سربازان ارتش های شوالیه ای صلیبی قرار گرفته است.

لوگوی جدید پرسپولیس از لیورپول الهام گرفته؟ + تصاویر

یا چیزی شبیه به لوگوی باشگاه لیورپول

لوگوی جدید پرسپولیس از لیورپول الهام گرفته؟ + تصاویر

[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:44 ] [ میثم پناهی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی....نترس گردوی کوچک!آنچه سیاه میشود روی تو نیست،دست آنهاست!
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 37504
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


نرخ ارز
بک لینک طراحی سایت
Online User
Up Page
کد پرش به بالاي صفحه وب

javahermarket