ZhuRak

ZhuRak
 
هر هفته یک کلیپ

javahermarket



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ZhuRak و آدرس meysamweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





کمرویی

اساس درمان کمرویی تغییر در حوزه ی شناختی (شناخت درمانی) و تحول در رویه ی زندگی و حیات اجتماعی فرد است، تغییر در شیوه ی تفکر، یافتن نگرش تازه نسبت به خود و محیط اطراف، برخورداری از قدرت انجام واکنش های نو در برابر اطرافیان و تعامل بین فردی، تغییر در باورها و نظام ارزش هایی که کمرویی را تقویت می کند و سرانجام دستیابی به کانون اصلی اضطراب، کاهش اضطراب در فرد کمرو، تقویت انگیزه و افزایش مهارت های اجتماعی و توانایی های تحصیلی، شغلی و حرفه ای، اصلی ترین روش درمان کمرویی است.

 

ترغیب کودکان و نوجوانان کمرو برای مشارکت در فعالیت های مختلف دسته جمعی و بازی های گروهی می تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش اضطراب و افزایش مهارت اجتماعی ایشان داشته باشد.

.........


ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:42 ] [ میثم پناهی ]
خرید

 

 1- متوجه باشید که چه مقدار پول خرج می کنید

افراد بسیاری که به خرج کردن معتاد شده اند، دیگر متوجه نیستند که چه مقدار پول خرج می کنند. ابتدا باید دقت کنید که هر آیتمی که قصد خرید آن را دارید چه قیمتی دارد و برای خرید هر یک از آنها باید چه مبلغی را پرداخت کنید، این امر می تواند به شما کمک کند که حساب پول هایتان را داشته باید و ببینید آیا واقعاً به تمام چیزهایی که می خواهید بخرید، احتیاج دارید یا خیر. به عنوان مثال یک شب که بیرون می روید، ببینید چقدر خرج می کنید. گاهی اوقات افراد آنقدر پول نوشیدنی و غذای دوستان خود را حساب می کنند که اصلاً متوجه نمی شوند جیبشان خالی شده. این افراد زمانیکه به خانه بر می گردند احساس می کنند که باید مقداری از اسکناس هایشان را گم کرده باشند، غافل از اینکه تمام آنها را خرج دوستانشان کرده اند. شاید چیز گرانی هم نخریده باشند و فقط هزینه ی چای، قهوه، و بستنی و … بچه ها را حساب کرده باشند؛ اگر با دقت بیشتری به این نوع خرج کردن های خود نگاه کنید، می بینید که اصلاً نیازی به خرید هیچ یک از آنها نبوده است.

 

2- تصمیمات آنی برای خرج کردن نگیرید

اگر شما جزء افرادی هستید که به طور آنی تصمیم می گیرند تا اجناس گرانقیمتی را خریداری کنند، باید بر روی این خصوصیت اخلاقی خود تجدید نظر کنید. اگر چیزی را می بینید که واقعاً خوشتان می آید و می خواهید آن را همان لحظه بخرید، یک لحظه صبر کنید، حداقل یک روز به خودتان وقت بدهید تا بیشتر روی خرید آن فکر کنید، شاید به این نتیجه رسیدید که اصلاً به آن نیازی ندارید. اگر هم به آن احتیاج داشته باشید بر می گردید و آن را تهیه می کنید. با انجام این کار فرصت پیدا می کنید تا اجناس مشابهی که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند را نیز پیدا کنید.

پیش از اینکه جنسی را بخرید، ببینید ارزش آن چقدر است و تا چه حد به آن احتیاج دارید. اگر این کار را واقع بینانه انجام دهید، آنوقت متوجه می شوید که از هر 10 آیتمی که یادداشت کرده اید، تنها به 8 مورد آن نیاز داشتید.

................


ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:40 ] [ میثم پناهی ]

برقراری ارتباط مهارتی است که هر کسی از آن بهره ای دارد. با ارتباط داشتن با دیگران می توانید دیدگاه ها و اندیشه هایتان را به آنها منتقل کنید و از نظرات و افکار دیگران نیز سود ببرید. مهارت های ارتباطی و برقراری ارتباط با اشخاص و گروه های گوناگون نیازمند آموختن و به کارگیری نکاتی است که در این مطلب تعدادی از آنها را بر می شماریم.

 

1. بشنوید

برخی افراد فکر می کنند تنها با مهارت بی نظیرشان در صحبت کردن می توانند در برقراری ارتباط با دیگران موفق شوند. اما ظاهرا این افراد فراموش کرده اند که شنیدن فاکتور بسیار مهمی در مهارت های ارتباطی است. تا زمانی که شنونده خوبی نباشید، در ارتباط برقرار کردن با دیگران هم توفیقی کسب نخواهید کرد. برای اینکه شنونده خوبی باشید باید علاقه خود به آگاهی از دیدگاه دیگران را نشان دهید، از پرت کردن حواس طرف مقابل بپرهیزید، اگر حافظه تان چندان مورد اطمینان نیست، یادداشت برداری کنید، حرف دیگران را قطع نکنید و پیش از پایان صحبت طرف مقابل درباره حرف هایش قضاوت نکنید.

شنیدن

2. بخوانید

مطالعه و خواندن، به شما کمک می کند تا درک بهتری از زبان، دستور زبان و فرم جملات داشته باشید. مطالعه نقش مهمی در شناخت اصطلاحات صنف های گوناگون، بازشدن پنجره ذهن به روی چشم اندازهای نو، یادگیری مطالب مختلف، افزایش خلاقیت ایفا می کند. همچنین با مطالعه کردن قادر خواهید بود گوینده توانایی باشید. در یک کلام خواندن به تقویت مهارت های ارتباطی شما کمک شایانی می کند.

......................


ادامه مطلب
[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:29 ] [ میثم پناهی ]

پویول: تا لحظه آخر برای قهرمانی لالیگا تلاش می‌کنیم

خبرگزاری فارس: کاپیتان بارسلونا گفت: خیال هواداران راحت باشد چون بارسلونا برای قهرمانی تا آخرین دقیقه خواهند جنگید.

خبرگزاری فارس: پویول: تا لحظه آخر برای قهرمانی لالیگا تلاش می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از اسپورت، کارلوس پویول که تیمش شنبه شب در هفته بیست ویکم لالیگا مقابل ویارئال بدون گل متوقف شد و فاصله خود را با رئال مادرید صدرنشین، ۷ امتیاز دید، گفت: هواداران مان ناراحت نباشند. بازیکنان بارسا مصمم هستند. ما تا آخرین لحظه لحظه برای کسب برد و رسیدن به مقام قهرمانی لالیگا تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ‌مقابل ویارئال بدشانس بودیم که گلی را ثبت نکردیم. امسال در لیگ چند بازی وجود داشته که مستحق گلزنی بودیم و باید برنده می شدیم که این اتفاق نیفتاد.

مدافع با تجربه اضافه کرد: مسلما تیم نسبت به این نتیجه واکنش خوبی نشان خواهد داد. ما بیشتر تلاش خواهیم کرد تا برنده شویم.

[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:18 ] [ میثم پناهی ]


ادعای روزنامه دیلی میل انگلیس

مورینیو برای کار در اولدترافورد نیاز به حمایت فرگوسن دارد

خبرگزاری فارس: یک نشریه معتبر انگلیس نوشت که سرمربی رئال مادرید برای تصدی پست سرمربیگری من‌یونایتد نیاز به حمایت فرگوسن دارد.

خبرگزاری فارس: مورینیو برای کار در اولدترافورد نیاز به حمایت فرگوسن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، در جریان چند هفته گذشته اخبار و گزارش‌های زیادی در مورد حضور خوزه مورینیو، مربی پرتغالی 2 سال گذشته کهکشانی‌های مادریدی در فوتبال انگلیس منتشر شده است. وی حتی خود در مصاحبه‌ای که ابتدای سال نو میلادی انجام گرفت، از تمایل زیادش برای بازگشت به فوتبال جزیره سخن گفت. یک روز قبل نیز روزنامه تایمز در گزارشی عنوان کرد با توجه به جو مخالفی که علیه وی در مادرید وجود دارد، خروج این مربی ۴۹ساله در پایان فصل جاری از رئال بسیار محتمل است.

در همین ارتباط روزنامه دیلی میل در شماره دوشنبه (امروز) خود گزارشی از حضور احتمالی این مربی به جای فرگوسن، مربی  ۷۰ ساله یونایتدی‌ها نزد شیاطین سرخ به چاپ رسانده است.

مطابق این مقاله «آقای خاص» کهکشانی‌ها مایل است در صورت بازگشت به انگلیس تنها با تیمی کاملا بزرگ و معتبر در ردیف منچستریونایتد همکاری کند. این نشریه می‌افزاید برای این منظور وی نیاز به حمایت‌های «فرگی» خواهد داشت تا بتواند جایگاه شغلی تازه‌ای در اولدترافورد کسب کند.

مورینیو در گذشته سابقه همکاری موفقیت‌آمیزی با تیم چلسی انگلیس داشته است.

[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:17 ] [ میثم پناهی ]

خبرگزاری فارس: باشگاه بارسلونا در نظر دارد پس از برگزاری اردوی 5 روزه در سنگاپور، امکان تأسیس آکادمی فوتبال در این کشور را بررسی کند.

خبرگزاری فارس: باشگاه بارسلونا درصدد تأسیس آکادمی فوتبال در سنگاپور

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، باشگاه بارسلونا که یک کمپ تمرینی در پرو، سه اردو در خاورمیانه و یک اردو نیز در هنگ‌کنگ و فوکوئوکای ژاپن برگزار کرد، در نظر دارد سال جاری دو اردوی دیگر نیز در جاکارتا برگزار کند.

باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا، که به عنوان بهترین باشگاه جهان در چند سال گذشته شناخته شده است، در حال بررسی برای امکان دایر کردن یک آکادمی فوتبال در سنگاپور است.

3 نفر از مربیان باشگاه در ماه مارس، در اردوی 5 روزه‌ای که ‌با هماهنگی با اسپورتینگ جونیورز در این کشور برگزار می‌شود، حاضر خواهند شد.

ژاوی مارسه، رئیس مدرسه فوتبال بارسلونا گفت: توسعه ارتباطات خارج از کشور برای جذب هواداران بیشتر و حمایت از باشگاه است و سنگاپور ساختار درست و محیط تجاری برای آکادمی فوتبال این باشگاه را دارد.

وی ادامه داد: مربیان و مردم اینجا ذهنیت‌های متفاوتی دارند، اینجا یک کشور مدرن و در حال توسعه است و من دوست دارم مدرسه دیگری برای بارسلونا در این کشور دایر کنم.

رئیس 37 ساله مدرسه فوتبال بارسلونا خاطرنشان کرد: عجله‌ای برای این کار ندارم، زیرا می‌خواهیم یک کار بسیار خوب برای آینده انجام دهیم. کسی چه می‌داند،اگر بازیکنان، مربیان و مردم در سنگاپور علاقمند باشند، می‌توانیم تابستن آینده شاهد چنین اتفاقی باشیم.

مارسه افزود: اما حتی اگر پول این کار را داشته باشیم، این کار آسانی نیست؛زیرا ما به مربیان، امکانات و مواد لازم برای این کار را نیاز داریم و گر همه اینها را داشته باشیم، چرا که نه؟

رئیس مدرسیه فوتبال بارسلونا گفت: وقتی وارد کشور جدیدی می‌شویم، کارها را قدم به قدم انجام می‌دهیم.

هدف باشگاه و اسپورتینگ جونیورز  ترکیبی از 144 پسر و دختر زیر 14 سال در یک اردوی 5 روزه از 12 تا 16 مارس است و این کار 495 دلار برای هر فرد هزینه دارد.

بارسلونا 3 نفر از مربیان خود را برای تمرین دادن در این اردو اعزام خواهد کرد و 6 مربی محلی برای کمک به آنها انتخاب خواهد کرد.

 

 

[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:13 ] [ میثم پناهی ]

ممنوعیت موقت تبلیغات

روزنامه کره هرالد مدعی شد: ایران در رابطه با تحریم نفتی این کشور، سعی در انجام اقدامات تلافی جویانه است.

به گزارش انتخاب، این روزنامه ی کره ای ادعا کرد: دولت ایران از شرکت های کره ای حاضر در این کشور خواسته است که بیلبوردهای تبلیغاتی خود را از سطح شهر جمع آوری کنند.

این روزنامه در ادامه به نقل از مقامات دولتی کره ادعا کرد: دولت ایران به شرکت های کره ای از جمله سامسونگ و “ال جی” دستور داده است تبلیغات خود را جمع آوری کنند .

البته این اقدام با اعتراض سفارت کره جنوبی در تهران مواجه شد و سرانجام تبلیغات این شرکت ها در ایران در روز ۸ ژانویه از سر گرفته شد.

یک مقام دولتی به این روزنامه ی کره ای گفت: چندین بیلبورد تبلیغاتی در چندین نقطه ی تهران پایین اورده شده اند. البته انها در روز ۸ ژانویه به جای خود بازگشتند.

این روزنامه نوشت: ظاهرا، پس از حمایت سئول از تحریم ها، ایران گام هایی تلافی جویانه علیه کره جنوبی برداشته است.

مقامات ارشد امریکا هفته ی گذشته به سئول سفر کردند تا بتوانند با فشار آوردن به این کشور، انها را مجبور به تحریم نفت ایران کنند.

ایران بازار اصلی محصولات کره ای در خاورمیانه است و فعالیت های تجاری بین دو کشور به ۱۸٫۵ میلیارد دلار در سال گذشته رسید.

[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:27 ] [ میثم پناهی ]
وعده بسیار عجیب کاندیدای ریاست‌ جمهوری در آمریكا
نیوت گینگریچ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریكا در وعده‌ای عجیب اعلام كرد : این كشور تا سال 2020 ،‌ نخستین پایگاه دائمی خود را در ماه احداث خواهد كرد. به گزارش ایران ناز گینگریچ در تبلیغات انتخاباتی خود در منطقه ساحلی كوكوآ ایالت فلوریدا تأكید كرد: در صورت پیروزی تا پایان دومین دوره ریاست جمهوری در سال 2020 آمریكا نخستین دارنده پایگاه دائم بر روی كره ماه خواهد بود.
 
گینگریچ برنامه‌های جاری آمریكا در حوزه فضایی را تراژدی خواند و حمایت كامل از پیشرفت برنامه فضایی این كشور را از اهداف اصلی دولت خود عنوان كرد. نامزد جمهوری‌خواهان همچنین وعده داد: نخستین فضانوردان و شركتی كه موفق به سفر به كره مریخ شود، 10 میلیارد دلار پاداش دریافت خواهند كرد. گینگریچ تأكید كرد: بودجه ناسا در زمان ریاست جمهوری وی نیز به هیچ عنوان كاهش نخواهد یافت.

این وعده‌ها در حالی از سوی گیگنریچ داده می‌شود كه آمریكا در پی بازنشستگی فضاپیمای آتلانتیس در ماه جولای گذشته برای فرستادن فضانوردان به ایستگاه بین المللی (ISS) با مشكل مواجه بوده و در این زمینه به روسیه متكی است و فضاپیمای خصوصی این كشور نیز سال 2017 آماده خواهد شد.

چین نیز در حوزه برنامه‌های فضایی پیشرفت چشمگیری داشته است. این كشور قصد دارد تا سال 2020 ایستگاه فضایی خود را در مدار زمین آماده كند و نخستین فضانورد این كشور را به ماه بفرستد.

جان لاگس دان استاد بازنشسته دانشگاه جورج واشنگتن و از كارشناسان حوزه فضایی، ضمن انتقاد از "گینگریچ" گفت: بهتر است وی برای تبلیغات انتخاباتی هدف‌های واقعی و دست یافتنی‌تر را مطرح كند، چراكه آمریكا در حال حاضر حتی برای فرستادن فضانوردان به ISS نیز با مشكل مواجه است.
[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:27 ] [ میثم پناهی ]

روزنامه سوییسی لوتان در گزارشی طولانی از این جمهوری تحت انقیاد رمضان قدیروف مرد قدرتمند گروزنی مرکز چچن نوشت در این شهر قاتلان در کمال امنیت به سر می‌برند.

جایی که دختران زیبا را می دزدند و به زور با آنها ازدواج می‌کنند!
لوتان نوشت سومین یکشنبه سپتامبر هر سال در چچن روز زن برگزار می‌شود که طبق آن یاد و خاطره چهل و شش زن قهرمان این منطقه گرامی‌داشته می‌شود که در محل ددی یورت در سال ۱۸۱۹ وقتی به اسارات سربازان روس در آمدند و خودکشی کردند.
این وضعیت به گفته سازمان های مدافع حقوق بشر به هیچ وجه با شرایط فعلی زن چچنی تطابق ندارد در چچن صرف اینکه یک زن زیبا باشد کافی است تا در معرض خطر روزمره آدم ربایی به زور برده کشی و تجاوز جنسی باشد.
لوتان نوشت در جمهوری تحت انقیاد رمضان قدیروف رسوم اجدادی سخت کننده شرایط زندگی زنان با قواعد سختگیرانه اسلام و سرکوب سیاسی دیکتاتور قدیروف آلت دست مسکو تقویت شده است مدافعان حقوق بشر سرکوب می‌شوند و قاتلان در امانند.
لوتان نوشت مادر سلما وقتی به سوییس رسید خواستار پناهندگی سیاسی به دلیل زیبایی دخترش شد در چچن کافی است دختر زیبایی یافت شود و نگاه دیکتاتور قدیروف به وی بیفتد بیست هزار نیروی ارتش شخصی قدیروف که خواهندگی را از چشم ارباب شان میخوانند آماده اند دختر را ربوده و به معشوقه جدید حاکم بلامنازع سی و چهار ساله گروزنی تبدیل و در یکی از آپارتمان های نوساز شهر ساکن کنند پاسخ هر اعتراضی سرکوب و شکنجه و مرگ است. قدیروف از حمایت مالی و سیاسی کامل پوتین بهره می‌برد.
لوتان با اشاره به قربانیان متعدد خشونت های جنسی از میان دختران زیباروی این منطقه نوشت اغلب این قربانیان با بی رحمی‌از سوی محیط خانوادگی و اجتماعی شان طرد می‌شوند.
خودکشی جمعی زنان چچنی در جنگ قفقاز در فاصله سال های ۱۸۱۶ تا ۱۸۲۶ در زمان تزار به عنوان الگو ارائه می‌شود.
در چچن امروز اگر دختر یا دختران خانواده ای ربوده شوند بر اساس سنت شرم آور است که خانواده موضوع را با پلیس در میان بگذارد گو اینکه حتی در این صورت ممکن است با اتهام اعزام فرزند به صف جهادگرایان مواجه گردد.
خانواده های جوانان به جهاد پیوسته شکنجه می‌شوند، زنان به جهاد پیوسته با احتمالی فراوان می‌توانند به بیوه های سیاه یعنی سوء قصدکنندگان انتحاری علیه منافع مسکو تبدیل شوند.

در گروزنی نیز شمار دسته های زنانه کوچکی که بی مزد و مواجب کار می‌کنند کم نیست هیچ آتیه ای برای زن چچنی متصور نیست بعد از جنگ سطح تحصیلات زنان افت کرده است.
فقط آنانی که می‌توانند سبیل مسئولان را چرب کنند به تحصیلات عالیه دسترسی دارند نرخ بیکاری بین زنان هفتاد و پنج تا هشتاد درصد است.
در هر حال اختیار تحصیل و کار زن نیز با مردان است این جامعه فقط یک انتخاب پیش روی زنان قرار می‌دهد در اسرع وقت ممکن با هرکس که ممکن است ازدواج کن ازدواج زن را نجات می‌دهد و دیگر مردان و حتی قدیروف از زن شوهردار نظر بر می‌گردانند.
رسم دزدیدن دختر به قصد ازدواج نیز به شدت رایج است در زمان شوروی دزدیدن دختران رایج بود اما رضایت دختر برای ازدواج نیز شرط می‌شد ، اما اکنون ازدواج اغلب زوری است.
لوتان نوشت حق عاشق شدن حق داشتن خانواده به میل و سلیقه خود حق تصمیم گیری برای زندگی شخصی دیگر برای زن شمال قفقازی ممکن نیست .
اواخر سال ۲۰۰۸ هفت زن چچنی هجده تا سی ساله در برابر دوربین به ضرب گلوله کشته شدند صدای مردانی که از رابطه جنسی با این زنان صحبت می‌کنند در فیلم مشخص است.
با این حال زنان در کنار اسلام گرایان اصلی ترین خطرات در چچن ثبات یافته هستند هرگونه فضای ازادی در چچن مسدود شده است و پوتین و فرزندخوانده اش قدیروف در گروزنی به آن می‌بالند.
[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:26 ] [ میثم پناهی ]

یک مرد عربستانی پسر خود را در فیس‌بوک به قیمت ۲۰ میلیون دلار به حراج گذاشت. وی دلیل این اقدام را تلاش برای نجات از فقر خواند.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، سعود بن ناصر الشهری، اظهار داشت: پس از اینکه بیکار شده دست به این اقدام زده تا از زندگی‌اش را از فقر نجات دهد.

وی مدعی شد فروش پسرش تنها گزینه او برای تامین معیشت زن و دخترش است.

یک مرد عربستانی پسرش را در فیس‌بوک به حراج گذاشت! +عکس

وی اظهار داشت: مایل است که برای تکمیل روند فروش به دادگاه رود و تنها شرط برای خریدار این است که شهری که پسرش به آنها برده می‌شود، مشخص شود.

الشهری پس از اینکه کسب‌وکار غیرقانونی‌اش جمع‌آوری شد، از مقامات دولتی خواست تا به وی کمک مالی کند اما با درخواست وی موافقت نشد. پس از این الشهری تصمیم گرفت تا پسر خود رادر فیس‌بوک به فروش بگذارد.

هنوز مشخص نیست این اقدام الشهری یک نمایش تبلیغاتی بوده و یا یک اقدام واقعی است. قاچاق انسان در عربستان سعودی یک جرم محسوب می‌شود اما به نظر می‌رسد اعمال قانون در این حوزه بسیار کمرنگ است.

گروه‌های حقوق بشر در عربستان می‌گویند این کشور از لحاظ دارا بودن قوانین کافی ضد قاچاق انسان دچار کمبود است و به رغم مدارک بسیار در خصوص قاچاق انسان به عربستان هیچ محاکمه و صدور محکومیت برای عاملان این جرم گزارش نمی‌شود.

به نظر می‌رسد فیس بوک نیز اجازه ندهد تا پسر الشهری از طریق این شبکه اجتماعی به فروش برسد.

براساس بیانیه حقوق و مسئولیت‌های فیس بوک، کاربران مجاز به استفاده از این شبکه اجتماعی برای نقض حقوق دیگران و قانون‌شکنی نیستند.

گروه‌های حقوق بشر عربستان سعودی می‌گویند: نزدیک به نیمی از کودکان عربستان با خشونت‌های داخلی یا نوعی از سوء استفاده مواجه هستند.

[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:25 ] [ میثم پناهی ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی....نترس گردوی کوچک!آنچه سیاه میشود روی تو نیست،دست آنهاست!
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 108
بازدید کل : 37554
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


نرخ ارز
بک لینک طراحی سایت
Online User
Up Page
کد پرش به بالاي صفحه وب

javahermarket