ZhuRak

ZhuRak
 
هر هفته یک کلیپ

javahermarket



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ZhuRak و آدرس meysamweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خبرگزاری فارس: باشگاه بارسلونا در نظر دارد پس از برگزاری اردوی 5 روزه در سنگاپور، امکان تأسیس آکادمی فوتبال در این کشور را بررسی کند.

خبرگزاری فارس: باشگاه بارسلونا درصدد تأسیس آکادمی فوتبال در سنگاپور

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، باشگاه بارسلونا که یک کمپ تمرینی در پرو، سه اردو در خاورمیانه و یک اردو نیز در هنگ‌کنگ و فوکوئوکای ژاپن برگزار کرد، در نظر دارد سال جاری دو اردوی دیگر نیز در جاکارتا برگزار کند.

باشگاه فوتبال بارسلونا اسپانیا، که به عنوان بهترین باشگاه جهان در چند سال گذشته شناخته شده است، در حال بررسی برای امکان دایر کردن یک آکادمی فوتبال در سنگاپور است.

3 نفر از مربیان باشگاه در ماه مارس، در اردوی 5 روزه‌ای که ‌با هماهنگی با اسپورتینگ جونیورز در این کشور برگزار می‌شود، حاضر خواهند شد.

ژاوی مارسه، رئیس مدرسه فوتبال بارسلونا گفت: توسعه ارتباطات خارج از کشور برای جذب هواداران بیشتر و حمایت از باشگاه است و سنگاپور ساختار درست و محیط تجاری برای آکادمی فوتبال این باشگاه را دارد.

وی ادامه داد: مربیان و مردم اینجا ذهنیت‌های متفاوتی دارند، اینجا یک کشور مدرن و در حال توسعه است و من دوست دارم مدرسه دیگری برای بارسلونا در این کشور دایر کنم.

رئیس 37 ساله مدرسه فوتبال بارسلونا خاطرنشان کرد: عجله‌ای برای این کار ندارم، زیرا می‌خواهیم یک کار بسیار خوب برای آینده انجام دهیم. کسی چه می‌داند،اگر بازیکنان، مربیان و مردم در سنگاپور علاقمند باشند، می‌توانیم تابستن آینده شاهد چنین اتفاقی باشیم.

مارسه افزود: اما حتی اگر پول این کار را داشته باشیم، این کار آسانی نیست؛زیرا ما به مربیان، امکانات و مواد لازم برای این کار را نیاز داریم و گر همه اینها را داشته باشیم، چرا که نه؟

رئیس مدرسیه فوتبال بارسلونا گفت: وقتی وارد کشور جدیدی می‌شویم، کارها را قدم به قدم انجام می‌دهیم.

هدف باشگاه و اسپورتینگ جونیورز  ترکیبی از 144 پسر و دختر زیر 14 سال در یک اردوی 5 روزه از 12 تا 16 مارس است و این کار 495 دلار برای هر فرد هزینه دارد.

بارسلونا 3 نفر از مربیان خود را برای تمرین دادن در این اردو اعزام خواهد کرد و 6 مربی محلی برای کمک به آنها انتخاب خواهد کرد.

 

 



نظرات شما عزیزان:

shahram
ساعت10:45---11 بهمن 1390
salam
webeto didam bahal bud


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 بهمن 1390برچسب:, ] [ 23:13 ] [ میثم پناهی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی....نترس گردوی کوچک!آنچه سیاه میشود روی تو نیست،دست آنهاست!
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 147
بازدید کل : 37593
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


نرخ ارز
بک لینک طراحی سایت
Online User
Up Page
کد پرش به بالاي صفحه وب

javahermarket