ZhuRak

ZhuRak
 
هر هفته یک کلیپ

javahermarket



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ZhuRak و آدرس meysamweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اصغر فرهادی، كارگردان فیلم «جدایی نادر از سیمین»، نامزدی این فیلم را در دو بخش اسكار اتفاقی ارزشمند دانست و البته نامزدی در بخش بهترین فیلمنامه را ارزشمندتر.

به گزارش سه نسل به نقل از ایسنا، آكادمی اسكار روز سه شنبه فهرست نهایی نامزدهای جوایز اسكار سال ۲۰۱۲ را در حالی اعلام كرد كه فیلم جدایی «نادر از سیمین» علاوه‌ بر نامزدی در بخش بهترین فیلم خارجی، در بخش بهترین فیلم‌نامه اصلی نیز كاندیدا شده است.

اصغر فرهادی پس از اعلام نامزدی فیلم‌اش در جوایز اسكار در پاسخ به سوالات خبرنگار هالیوود ریپورتر گفت: از بین دو نامزدی، بهترین فیلم‌نامه برای من معنای دیگری دارد، چون پیش از هرچیز من كارم را با نوشتن شروع كردم.

وی در پاسخ به این سوال كه در لحظه‌ی شنیدن خبر كجا و در چه حالی بوده است، پاسخ داد: در حال نوشتن صحنه‌ای از فیلم‌نامه‌ی بعدی‌ام بودم كه دو روز است با آن درگیر هستم و دنبال باز كردن گره‌ای در این صحنه بودم كه دستیارم این خبر را به من داد.

فرهادی در پاسخ به اینكه پیش‌بینی‌اش درباره‌ی كاندیدا شدن فیلم‌نامه چه بوده است، گفت: در مورد نامزدی بهترین فیلم خارجی حدس می‌زدم اما در مورد بهترین فیلم‌نامه كمتر حدس می‌زدم.

وی در ادامه در پاسخ این سوال كه كاندیدا شدن در اسكار برایش چه معنایی دارد، گفت: مهم‌ترین معنایش آن است كه اگر چه امروز مردم در فرهنگ‌های مختلف به زبان‌های مختلف سخن می‌گویند اما زبان مشترك تمام مردم دنیا، سینماست.

این كارگردان ایرانی درباره‌ی اینكه اگر جایزه اسكار فیلم‌نامه را ببرد چه حسی خواهد داشت، گفت: این موفقیت تنها برای من نخواهد بود بلكه متعلق به همه كارگردانانی خواهد بود كه به زبان‌هایی غیر از انگلیسی فیلم می‌سازند. این به معنای آن است كه زبان نمی‌تواند مانعی در ارتباط برقرار كردن تماشاگران با فیلم‌ها در دنیای سینما باشد. سینما یك زبان مشترك جهانی است.

فرهادی در پاسخ به اینكه كاندیدا شدن ماكس فون سیدو برای شما چه معنایی دارد، گفت: كاندیدا شدن او یاد فیلم‌ساز بزرگ اینگمار برگمن را در ذهن من زنده كرد، این دو همكاری‌شان در خاطره سینما باقی مانده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:41 ] [ میثم پناهی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی....نترس گردوی کوچک!آنچه سیاه میشود روی تو نیست،دست آنهاست!
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 165
بازدید کل : 37611
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1


نرخ ارز
بک لینک طراحی سایت
Online User
Up Page
کد پرش به بالاي صفحه وب

javahermarket